قیمت چلغوز – ۳ علت اصلی گران بودن چلغوز

قیمت چلغوز

قیمت چلغوز مشهد

بررسی قیمت چلغوز در بازار ایران

چلغوز پادشاه مغزهاست و همواره قیمت آن یک سروگردن از تمامی آجیل ها بالاتر است. طوری که در ایران همواره قیمت آن چندین برابر بهترین نوع پسته است. در این جا به عواملی که باعث این گرانی می گردد اشاره خواهیم نمود.

قیمت چلغوز عالی

چلغوز چیست؟

به طور خلاصه چلغوز نوعی دانه شبیه تخمه آفتابگردان با رنگ قهوه ای است . چلغوز از نوعی درخت کاج تولید می شود ، این درخت بومی هیمالیا غربی است و عمده جنگل های خودرو چلغوز در غرب افغانستان موجود هستند.

 

قیمت چلغوز امروز؟

برای دیدن قیمت چلغوز امروز کلیک کنید

 

چرا چلغوز گران است؟

علت اصلی گران بودن چلغوز تولید پایین آن است.  چلغوز از نوعی کاج که به صورت خودرو رشد میکند بدست می آید بنابرین کشت و تولید صنعتی نداشته و همین امر موجب تولید پایین و در نتیجه قیمت بالا خواهد شد.

از طرفی به دلایل اینکه هنوز تبادلات با کشور افغانستان به سهولت صورت نمی گیرد بحث حمل و نقل نیز مزید علت برای گرانی چلغوز شده است.

 

چلغوز درجه یک
خرید و سفارش ۱۰۰ گرم چلغوز

آیا خرید چلغوز با این قیمت به صرفه است؟

پاسخ این سوال کاملا شخصی و سلیقه ای است. در واقع وقتی موارد مفید موجود در این دانه کوچک را بررسی میکنیم و از خواص آن آگاه می گردیم باعث تعجب است که چطور یک دانه آجیلی می تواند اینقدر مفید باشد.

چلغوز به توجه به طبع گرم و اینکه تقویت کننده قوای جسمی است مورد توجه آقایان و خانم ها قرار دارد. اگر برای استفاده از این خواص اقدام به تهیه چلغوز می نمائید توجه داشته باشید که مصرف روزانه ۱۰ عدد از دانه های چلغوز برای دستیابی به نتیجه مطلوب کافی است. اما در صورتی که برای لذت بردن از طعم و مزه چلغوز مصرف می کنید سعی کنید که بیش از ۵۰ گرم در روز مصرف نکنید.

پس با داشتن یک کیلوگرم چلغوز میتوانیم مدت ها از آن لذت ببریم .

 

به نظر شما قیمت منطقی چلغوز چقدر باید باشد؟

 

فروشگاه چلغوز تنها مرکز تخصصی فروش چلغوز در ایران است و با ارسال این محصول به سراسر کشور توانسته افراد زیادی را با این دانه سودمند آشنا کند. در صورت داشتن هرگونه سوال در این رابطه با ما تماس بگیرید.

 

برای ارتباط با ادمین و ثبت سفارش از طریق تلگرام کلیک کنید

پر فروش‌ترین محصولات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *